Norges billigste bøker

Marketing Programme and Process Standardisation

- An Empirical Investigation of Marketing Standardisation and its Contingency Factors in the US Market

Om Marketing Programme and Process Standardisation

Through statistical analysis, this title examines which internal and external environmental factors are key in standardising or adapting the particular elements to a certain degree to achieve an impact on performance. It aims at contributing to the international marketing debate based on the experiences of German firms operating in the US market.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783631607824
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 199
  • Utgitt:
  • 19. januar 2012
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 217x155x18 mm.
  • Vekt:
  • 396 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Marketing Programme and Process Standardisation

Through statistical analysis, this title examines which internal and external environmental factors are key in standardising or adapting the particular elements to a certain degree to achieve an impact on performance. It aims at contributing to the international marketing debate based on the experiences of German firms operating in the US market.

Brukervurderinger av Marketing Programme and Process Standardisation



Finn lignende bøker
Boken Marketing Programme and Process Standardisation finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.