Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Marketing Research

The essence of successful and sustainable marketing practice is founded on an understanding of existing and potential consumers. As marketing has grown around this principle, so the subdiscipline - and industry - of marketing research has flourished. This title provides a collection of classic and contemporary contributions on the subject.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415449120
  • Bindende:
  • Boxset
  • Sider:
  • 2412
  • Utgitt:
  • 11. desember 2008
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 4218 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Marketing Research

The essence of successful and sustainable marketing practice is founded on an understanding of existing and potential consumers. As marketing has grown around this principle, so the subdiscipline - and industry - of marketing research has flourished. This title provides a collection of classic and contemporary contributions on the subject.

Brukervurderinger av Marketing Research



Finn lignende bøker
Boken Marketing Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.