Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing the Arts

- An Introduction

Om Marketing the Arts

Marketing the Arts introduces students, young professionals, and even seasoned veterans to new and refined marketing approaches-by drawing on marketing theory as it is used by huge multi-nationals, exploring such theories in the context of creative ventures generally, and the fine and performing arts specifically.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781538128954
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 274
  • Utgitt:
  • 15. april 2020
  • Dimensjoner:
  • 229x153x20 mm.
  • Vekt:
  • 422 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Marketing the Arts

Marketing the Arts introduces students, young professionals, and even seasoned veterans to new and refined marketing approaches-by drawing on marketing theory as it is used by huge multi-nationals, exploring such theories in the context of creative ventures generally, and the fine and performing arts specifically.

Brukervurderinger av Marketing the Arts



Finn lignende bøker
Boken Marketing the Arts finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.