Utvidet returrett til 31. januar 2024

Marketing - The Retro Revolution

Om Marketing - The Retro Revolution

Retro-marketing is all around us, whether it be retro-products like the neo-Beetle, retro-scapes, such as Niketown, or retro-advertising campaigns, which make the most of the advertiser's glorious heritage. This title demonstrates that retro-orientation is a harbinger of change and a revolution in marketing thinking.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780761968504
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 7. juni 2001
  • Dimensjoner:
  • 238x161x21 mm.
  • Vekt:
  • 552 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 30. november 2024

Beskrivelse av Marketing - The Retro Revolution

Retro-marketing is all around us, whether it be retro-products like the neo-Beetle, retro-scapes, such as Niketown, or retro-advertising campaigns, which make the most of the advertiser's glorious heritage. This title demonstrates that retro-orientation is a harbinger of change and a revolution in marketing thinking.

Brukervurderinger av Marketing - The Retro Revolution



Finn lignende bøker
Boken Marketing - The Retro Revolution finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.