Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing Theory

- A Student Text

Om Marketing Theory

A collection of contributions on the subject of marketing theory from area specialists. The text provides a number of summaries of aspects of marketing theory, which form the foundations on which the discipline and practice of marketing is based.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781861525932
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 9. mars 2000
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 185x248x20 mm.
  • Vekt:
  • 636 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Marketing Theory

A collection of contributions on the subject of marketing theory from area specialists. The text provides a number of summaries of aspects of marketing theory, which form the foundations on which the discipline and practice of marketing is based.

Brukervurderinger av Marketing Theory



Finn lignende bøker
Boken Marketing Theory finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.