Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Marketing

This book outlines the nature of contemporary marketing, considering how marketers function as an interface between customers and organisations. As globalisation creates increasing challenges to established marketing practices it shows how marketing efforts need to adapt continuously to allow an organisation to reach its intended market.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780198827337
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 176
  • Utgitt:
  • 25. februar 2021
  • Dimensjoner:
  • 172x112x14 mm.
  • Vekt:
  • 136 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Marketing

This book outlines the nature of contemporary marketing, considering how marketers function as an interface between customers and organisations. As globalisation creates increasing challenges to established marketing practices it shows how marketing efforts need to adapt continuously to allow an organisation to reach its intended market.

Brukervurderinger av Marketing



Finn lignende bøker
Boken Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.