Utvidet returrett til 31. januar 2025

Measure What Matters to Customers

- Using Key Predictive Indicators (KPIs)

Om Measure What Matters to Customers

Measure What Matters to Customers reveals how to capitalize on Key Predictive Indicators (KPIs), the innovative measures that define the success of your enterprise as your customers do. If you want to increase your company's profits by working smarter, this is the book for you.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780471752943
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 17. oktober 2006
  • Dimensjoner:
  • 163x231x20 mm.
  • Vekt:
  • 422 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Measure What Matters to Customers

Measure What Matters to Customers reveals how to capitalize on Key Predictive Indicators (KPIs), the innovative measures that define the success of your enterprise as your customers do. If you want to increase your company's profits by working smarter, this is the book for you.

Brukervurderinger av Measure What Matters to Customers



Finn lignende bøker
Boken Measure What Matters to Customers finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.