Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Measurement in Marketing

Reviews important issues related to measurement, which is indispensable for empirical research in marketing. The authors distinguish three related but distinct senses to think about measurement and based on this classification discuss issues relevant to each notion of measurement.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781680836042
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 136
  • Utgitt:
  • 11. desember 2019
  • Dimensjoner:
  • 156x234x4 mm.
  • Vekt:
  • 202 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Measurement in Marketing

Reviews important issues related to measurement, which is indispensable for empirical research in marketing. The authors distinguish three related but distinct senses to think about measurement and based on this classification discuss issues relevant to each notion of measurement.

Brukervurderinger av Measurement in Marketing



Finn lignende bøker
Boken Measurement in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.