Norges billigste bøker

Measuring Service Performance

- Practical Research for Better Quality

Om Measuring Service Performance

In service societies, the tertiary sector has long become the primary sector in terms of GDP and employment. Quality research and testing means better service, and success in the service industries demands quality. Nonetheless, complaints about insufficient, inconsistent or bad service abound.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781472411914
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 214
  • Utgitt:
  • 21. mars 2014
  • Dimensjoner:
  • 177x251x19 mm.
  • Vekt:
  • 618 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Measuring Service Performance

In service societies, the tertiary sector has long become the primary sector in terms of GDP and employment. Quality research and testing means better service, and success in the service industries demands quality. Nonetheless, complaints about insufficient, inconsistent or bad service abound.

Brukervurderinger av Measuring Service Performance



Finn lignende bøker
Boken Measuring Service Performance finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.