Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media Competition and Coexistence

- The Theory of the Niche

Om Media Competition and Coexistence

This book addresses competition between and within media industries, looking at what is at stake and how the competition is structured. It will be of interest to media researchers, economists, and others in the media industries.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415761680
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 158
  • Utgitt:
  • 22. desember 2014
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 226 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Media Competition and Coexistence

This book addresses competition between and within media industries, looking at what is at stake and how the competition is structured. It will be of interest to media researchers, economists, and others in the media industries.

Brukervurderinger av Media Competition and Coexistence



Finn lignende bøker
Boken Media Competition and Coexistence finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.