Norges billigste bøker

Media Convergence Handbook - Vol. 2

- Firms and User Perspectives

Om Media Convergence Handbook - Vol. 2

The Media Convergence Handbook sheds new light on the complexity of media convergence and the related business challenges. Volume II of the Media Convergence Handbook tackles these challenges by discussing media business models, production, and users' experience and perspectives from a technological convergence viewpoint.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783662568675
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 473
  • Utgitt:
  • 27. mai 2018
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 7314 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Media Convergence Handbook - Vol. 2

The Media Convergence Handbook sheds new light on the complexity of media convergence and the related business challenges. Volume II of the Media Convergence Handbook tackles these challenges by discussing media business models, production, and users' experience and perspectives from a technological convergence viewpoint.

Brukervurderinger av Media Convergence Handbook - Vol. 2



Finn lignende bøker
Boken Media Convergence Handbook - Vol. 2 finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.