Norges billigste bøker

Media, Place and Tourism

Om Media, Place and Tourism

Accessible and interdisciplinary in nature, this volume highlights the connections between media, tourism and place, bringing together the diverse perspectives, approaches and actors involved in critical issues relating to media tourism worldwide.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032341040
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 274
  • Utgitt:
  • 4. april 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 13. oktober 2025

Beskrivelse av Media, Place and Tourism

Accessible and interdisciplinary in nature, this volume highlights the connections between media, tourism and place, bringing together the diverse perspectives, approaches and actors involved in critical issues relating to media tourism worldwide.

Brukervurderinger av Media, Place and Tourism



Finn lignende bøker
Boken Media, Place and Tourism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.