Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media Relations Measurement

- Determining the Value of PR to Your Company's Success

Om Media Relations Measurement

The authors also introduce their own theory of PR evaluation and apply it to five different types of activity: interviews, press conferences, generic campaigns, crisis PR and long-term projects. In addition, the book contains many valuable tips and real-life examples throughout.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780566086502
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 136
  • Utgitt:
  • 28. november 2004
  • Dimensjoner:
  • 174x246x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Media Relations Measurement

The authors also introduce their own theory of PR evaluation and apply it to five different types of activity: interviews, press conferences, generic campaigns, crisis PR and long-term projects. In addition, the book contains many valuable tips and real-life examples throughout.

Brukervurderinger av Media Relations Measurement



Finn lignende bøker
Boken Media Relations Measurement finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.