Norges billigste bøker

Multichannel Marketing

- Metrics and Methods for On and Offline Success

Om Multichannel Marketing

Multichannel Marketing: Metrics and Methods for On and Offline Successgoes beyond top-level, strategic discussions of customer-centric marketing to offer today's in-the-trenches marketing professionals the information they need: practical, tested methods and metrics for multichannel marketing programs.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780470239599
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 312
  • Utgitt:
  • 24 April 2008
  • Dimensjoner:
  • 188x233x17 mm.
  • Vekt:
  • 502 g.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 2 juli 2024

Beskrivelse av Multichannel Marketing

Multichannel Marketing: Metrics and Methods for On and Offline Successgoes beyond top-level, strategic discussions of customer-centric marketing to offer today's in-the-trenches marketing professionals the information they need: practical, tested methods and metrics for multichannel marketing programs.

Brukervurderinger av Multichannel Marketing



Finn lignende bøker
Boken Multichannel Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.