Utvidet returrett til 31. januar 2025

Multichannel Retailing

- A Review and Research Agenda

Om Multichannel Retailing

Presents an overview of and draws conclusions from extant studies related to multichannel retailing. Academic interest in this topic has increased, with a number of new articles being published on this topic. An updated understanding of how retailers and consumers influence and interact with each other in multichannel retail contexts is required.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781680834949
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 92
  • Utgitt:
  • 19. desember 2018
  • Dimensjoner:
  • 234x156x4 mm.
  • Vekt:
  • 162 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 13. desember 2024

Beskrivelse av Multichannel Retailing

Presents an overview of and draws conclusions from extant studies related to multichannel retailing. Academic interest in this topic has increased, with a number of new articles being published on this topic. An updated understanding of how retailers and consumers influence and interact with each other in multichannel retail contexts is required.

Brukervurderinger av Multichannel Retailing



Finn lignende bøker
Boken Multichannel Retailing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.