Norges billigste bøker

Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy

- Nestle and the Infant Formula Controversy

Om Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy

Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy: Nestle and the Infant Formula Controversy presents an in-depth analysis of the infant formula controversy and the resulting international boycott of Nestle products launched by various social activist groups and church organizations.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789401046114
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 315
  • Utgitt:
  • 8. oktober 2012
  • Utgave:
  • 11994
  • Dimensjoner:
  • 155x235x22 mm.
  • Vekt:
  • 664 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy

Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy: Nestle and the Infant Formula Controversy presents an in-depth analysis of the infant formula controversy and the resulting international boycott of Nestle products launched by various social activist groups and church organizations.

Brukervurderinger av Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy



Finn lignende bøker
Boken Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.