Norges billigste bøker

Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China

Om Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China

Considers the impact of multinational companies in China on the Chinese economy and on indigenous firms in China. This book includes case studies of Boeing, Wal-Mart and Coco-Cola, considering their activities both at the global level and within China, and case studies of the sectors in which these forms operate in China.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415451901
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 2. desember 2008
  • Dimensjoner:
  • 161x239x17 mm.
  • Vekt:
  • 444 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China

Considers the impact of multinational companies in China on the Chinese economy and on indigenous firms in China. This book includes case studies of Boeing, Wal-Mart and Coco-Cola, considering their activities both at the global level and within China, and case studies of the sectors in which these forms operate in China.

Brukervurderinger av Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China



Finn lignende bøker
Boken Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.