Utvidet returrett til 31. januar 2025

Museum Management and Marketing

Om Museum Management and Marketing

Drawing together articles on theoretical and practice-based developments in the field, this book investigates the linked areas of management and marketing in the museum. The articles deal with the museum context of management and how marketing and management practices must take account of the specifics of the museum and the not-for-profit ethos.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415396288
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 444
  • Utgitt:
  • 5. mars 2007
  • Dimensjoner:
  • 174x246x30 mm.
  • Vekt:
  • 958 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av Museum Management and Marketing

Drawing together articles on theoretical and practice-based developments in the field, this book investigates the linked areas of management and marketing in the museum. The articles deal with the museum context of management and how marketing and management practices must take account of the specifics of the museum and the not-for-profit ethos.

Brukervurderinger av Museum Management and Marketing



Finn lignende bøker
Boken Museum Management and Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.