Utvidet returrett til 31. januar 2025

Music Management, Marketing and PR

Om Music Management, Marketing and PR

A guide to the study and practice of the music industries in the 21st century. Tying academic research to industry insight, it helps students understand the range of roles and institutions they need to know in order to manage artists and to promote and sell music.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526497383
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 31. mars 2022
  • Dimensjoner:
  • 241x170x20 mm.
  • Vekt:
  • 420 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Music Management, Marketing and PR

A guide to the study and practice of the music industries in the 21st century. Tying academic research to industry insight, it helps students understand the range of roles and institutions they need to know in order to manage artists and to promote and sell music.

Brukervurderinger av Music Management, Marketing and PR



Finn lignende bøker
Boken Music Management, Marketing and PR finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.