Utvidet returrett til 31. januar 2025

Nation Branding in Non-Western Societies

Nation Branding in Non-Western Societiesav Shantanu Chakrabarti
Om Nation Branding in Non-Western Societies

The present work focuses on two concepts: 'nation branding' and 'civilisation state' and traces the historical process of evolution in Indian nation building project. It analyses the evolving concept of 'civilisation state,' its association with the strong urge for autonomy, and India's status in global affairs.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032969008
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 232
  • Utgitt:
  • 3. februar 2025
  • Utgave:
  • 1
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles

Beskrivelse av Nation Branding in Non-Western Societies

The present work focuses on two concepts: 'nation branding' and 'civilisation state' and traces the historical process of evolution in Indian nation building project. It analyses the evolving concept of 'civilisation state,' its association with the strong urge for autonomy, and India's status in global affairs.

Brukervurderinger av Nation Branding in Non-Western Societies



Finn lignende bøker
Boken Nation Branding in Non-Western Societies finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.