Norges billigste bøker

Natural Monopolies in Digital Platform Markets

Om Natural Monopolies in Digital Platform Markets

Using three case studies, Ducci investigates the sources and policy implications of natural monopoly at play in digital industries. This book will not only appeal to lawyers, economists, and scholars of competition policy, but also to general readers interested in global policy debates on market power in the digital economy.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781108491143
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 220
  • Utgitt:
  • 23. juli 2020
  • Dimensjoner:
  • 235x159x19 mm.
  • Vekt:
  • 432 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Natural Monopolies in Digital Platform Markets

Using three case studies, Ducci investigates the sources and policy implications of natural monopoly at play in digital industries. This book will not only appeal to lawyers, economists, and scholars of competition policy, but also to general readers interested in global policy debates on market power in the digital economy.

Brukervurderinger av Natural Monopolies in Digital Platform Markets



Finn lignende bøker
Boken Natural Monopolies in Digital Platform Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.