Norges billigste bøker

Networks in Marketing

Om Networks in Marketing

An overview of what networks are and how they are used in marketing management practices is provided in this volume. Leading scholars in the field examine various types of relationships including: customer-to-customer networks; relationships as investment opportunities; and strategic alliances.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780761901402
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 443
  • Utgitt:
  • 10. oktober 1996
  • Dimensjoner:
  • 152x228x26 mm.
  • Vekt:
  • 770 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 13. oktober 2025

Beskrivelse av Networks in Marketing

An overview of what networks are and how they are used in marketing management practices is provided in this volume. Leading scholars in the field examine various types of relationships including: customer-to-customer networks; relationships as investment opportunities; and strategic alliances.

Brukervurderinger av Networks in Marketing



Finn lignende bøker
Boken Networks in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.