Utvidet returrett til 31. januar 2025

Neuromarketing in India

Om Neuromarketing in India

This book analyses consumer behaviour through an understanding of neuroscience that assumes human behavior to have a neural basis. Both conscious & unconscious processing of stimulus in the brain is responsible for generating behaviour. It argues that a deeper understanding of this process could help in prediction of consumer behaviour. The

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032931258
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 86
  • Utgitt:
  • 14. oktober 2024
  • Dimensjoner:
  • 138x216x0 mm.
  • Vekt:
  • 158 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Neuromarketing in India

This book analyses consumer behaviour through an understanding of neuroscience that assumes human behavior to have a neural basis. Both conscious & unconscious processing of stimulus in the brain is responsible for generating behaviour. It argues that a deeper understanding of this process could help in prediction of consumer behaviour. The

Brukervurderinger av Neuromarketing in India



Finn lignende bøker
Boken Neuromarketing in India finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.