Utvidet returrett til 31. januar 2025

New Dimensions in Marketing/Quality-of-Life Research

Om New Dimensions in Marketing/Quality-of-Life Research

Now Sirgy and Samli along with their contributors explore the latest measures and methods in QOL marketing research, the ways in which QOL concept is embodied in various functional areas of the marketing enterprise, and how it's appearing in different market segments and industries.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780899308869
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 400
  • Utgitt:
  • 19. mai 1995
  • Dimensjoner:
  • 156x235x25 mm.
  • Vekt:
  • 822 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av New Dimensions in Marketing/Quality-of-Life Research

Now Sirgy and Samli along with their contributors explore the latest measures and methods in QOL marketing research, the ways in which QOL concept is embodied in various functional areas of the marketing enterprise, and how it's appearing in different market segments and industries.

Brukervurderinger av New Dimensions in Marketing/Quality-of-Life Research



Finn lignende bøker
Boken New Dimensions in Marketing/Quality-of-Life Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.