Utvidet returrett til 31. januar 2025

New Media Users in China II

Om New Media Users in China II

As the second volume of a two-volume set on new media users in China, this book approaches the subject from a micro level. examining the mediatized existence and life of new media users in the digital age and the approaching age of artificial intelligence.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032548739
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 232
  • Utgitt:
  • 29. september 2023
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 589 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av New Media Users in China II

As the second volume of a two-volume set on new media users in China, this book approaches the subject from a micro level. examining the mediatized existence and life of new media users in the digital age and the approaching age of artificial intelligence.

Brukervurderinger av New Media Users in China II



Finn lignende bøker
Boken New Media Users in China II finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.