Norges billigste bøker

New Media Users in China II

New Media Users in China IIav Peng Lan
Om New Media Users in China II

As the second volume of a two-volume set on new media users in China, this book approaches the subject from a micro level. examining the mediatized existence and life of new media users in the digital age and the approaching age of artificial intelligence.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032548777
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 232
  • Utgitt:
  • 18. desember 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 430 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. oktober 2025

Beskrivelse av New Media Users in China II

As the second volume of a two-volume set on new media users in China, this book approaches the subject from a micro level. examining the mediatized existence and life of new media users in the digital age and the approaching age of artificial intelligence.

Brukervurderinger av New Media Users in China II



Finn lignende bøker
Boken New Media Users in China II finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.