Norges billigste bøker

New Perspectives in Luxury Branding

Om New Perspectives in Luxury Branding

This collection of key articles offers insights across a range of sectors. Some of the things the book will explain include: - The influence of social media on the building of luxury brands - The effect of the consumption of counterfeit luxury goods on identity - The value of brand extension as a strategy in regards to luxury fashion brands

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781785608636
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 29. oktober 2015
  • Dimensjoner:
  • 241x167x18 mm.
  • Vekt:
  • 374 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av New Perspectives in Luxury Branding

This collection of key articles offers insights across a range of sectors. Some of the things the book will explain include: - The influence of social media on the building of luxury brands - The effect of the consumption of counterfeit luxury goods on identity - The value of brand extension as a strategy in regards to luxury fashion brands

Brukervurderinger av New Perspectives in Luxury Branding



Finn lignende bøker
Boken New Perspectives in Luxury Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.