Norges billigste bøker

Nostalgic Branding in the Toy Industry

Om Nostalgic Branding in the Toy Industry

This book explores the essence of nostalgic branding by presenting the concept of nostalgia, analysing nostalgic attitudes and consumer behaviour, and illustrating how to position nostalgic brands using the toy market as an example.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032997995
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 134
  • Utgitt:
  • 24. april 2025
  • Dimensjoner:
  • 224x144x14 mm.
  • Vekt:
  • 280 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 7. juli 2025

Beskrivelse av Nostalgic Branding in the Toy Industry

This book explores the essence of nostalgic branding by presenting the concept of nostalgia, analysing nostalgic attitudes and consumer behaviour, and illustrating how to position nostalgic brands using the toy market as an example.

Brukervurderinger av Nostalgic Branding in the Toy Industry



Finn lignende bøker
Boken Nostalgic Branding in the Toy Industry finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.