Utvidet returrett til 31. januar 2025

Online Impulse Buying and Cognitive Dissonance

- Examining the Effect of Mood on Consumer Behaviour

Om Online Impulse Buying and Cognitive Dissonance

Based on substantial research and a sample of 212 impulsive millennial buyers, the book provides a comprehensive, but simple and synthetic framework of impulse buying, cognitive dissonance and positive affect state, highlighting their relationships.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030659226
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 99
  • Utgitt:
  • 13. februar 2021
  • Utgave:
  • 12021
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av Online Impulse Buying and Cognitive Dissonance

Based on substantial research and a sample of 212 impulsive millennial buyers, the book provides a comprehensive, but simple and synthetic framework of impulse buying, cognitive dissonance and positive affect state, highlighting their relationships.

Brukervurderinger av Online Impulse Buying and Cognitive Dissonance



Finn lignende bøker
Boken Online Impulse Buying and Cognitive Dissonance finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.