Utvidet returrett til 31. januar 2025

Paradox in Public Relations

- A Contrarian Critique of Theory and Practice

Om Paradox in Public Relations

Paradox in Public Relations: A Contrarian Critique of Theory and Practice is a thought-provoking exploration of public relations, aiming to promote changes in meaning and perception by creating new meta-realities for public relations.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138671942
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 166
  • Utgitt:
  • 16. april 2020
  • Dimensjoner:
  • 241x160x17 mm.
  • Vekt:
  • 404 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Paradox in Public Relations

Paradox in Public Relations: A Contrarian Critique of Theory and Practice is a thought-provoking exploration of public relations, aiming to promote changes in meaning and perception by creating new meta-realities for public relations.

Brukervurderinger av Paradox in Public Relations



Finn lignende bøker
Boken Paradox in Public Relations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.