Norges billigste bøker

Persuasive Signs

- The Semiotics of Advertising

Om Persuasive Signs

Using both verbal and nonverbal techniques to make its messages as persuasive as possible, advertising has become an integral component of modern-day social discourse designed to influence attitudes and lifestyle behaviors by covertly suggesting how we can best satisfy our innermost urges and aspirations through consumption.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783110173406
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 204
  • Utgitt:
  • 9. oktober 2002
  • Dimensjoner:
  • 161x234x17 mm.
  • Vekt:
  • 428 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Persuasive Signs

Using both verbal and nonverbal techniques to make its messages as persuasive as possible, advertising has become an integral component of modern-day social discourse designed to influence attitudes and lifestyle behaviors by covertly suggesting how we can best satisfy our innermost urges and aspirations through consumption.

Brukervurderinger av Persuasive Signs



Finn lignende bøker
Boken Persuasive Signs finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.