Norges billigste bøker

Place Branding through Phases of the Image

- Balancing Image and Substance

Om Place Branding through Phases of the Image

As places face increased competition for human and capital resources, public managers turn toward corporate-like governance strategies and branding practices to shape places and organizations.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137394439
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 185
  • Utgitt:
  • 7. august 2014
  • Dimensjoner:
  • 136x224x17 mm.
  • Vekt:
  • 370 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. september 2025

Beskrivelse av Place Branding through Phases of the Image

As places face increased competition for human and capital resources, public managers turn toward corporate-like governance strategies and branding practices to shape places and organizations.

Brukervurderinger av Place Branding through Phases of the Image



Finn lignende bøker
Boken Place Branding through Phases of the Image finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.