Utvidet returrett til 31. januar 2025

Policy and Marketing Strategies for Digital Media

Om Policy and Marketing Strategies for Digital Media

With digital media becoming ever more prevalent, it is essential to study policy and marketing strategies tailored to this new development. In this volume, contributors examine government policy for a range of media, including digital television, IPTV, mobile TV, and OTT TV.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138305946
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 312
  • Utgitt:
  • 16. juni 2017
  • Dimensjoner:
  • 229x192x23 mm.
  • Vekt:
  • 488 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Policy and Marketing Strategies for Digital Media

With digital media becoming ever more prevalent, it is essential to study policy and marketing strategies tailored to this new development. In this volume, contributors examine government policy for a range of media, including digital television, IPTV, mobile TV, and OTT TV.

Brukervurderinger av Policy and Marketing Strategies for Digital Media



Finn lignende bøker
Boken Policy and Marketing Strategies for Digital Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.