Utvidet returrett til 31. januar 2025

Postmodern Consumer Research

- The Study of Consumption as Text

Om Postmodern Consumer Research

Examines the philosophies and methods of consumer research both objectively and subjectively. This title presents philosophical concepts regarding the origin and content of knowledge relevant to consumer-behaviour phenomena.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780803947436
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 152
  • Utgitt:
  • 11. september 1992
  • Dimensjoner:
  • 216x140x9 mm.
  • Vekt:
  • 230 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Postmodern Consumer Research

Examines the philosophies and methods of consumer research both objectively and subjectively. This title presents philosophical concepts regarding the origin and content of knowledge relevant to consumer-behaviour phenomena.

Brukervurderinger av Postmodern Consumer Research



Finn lignende bøker
Boken Postmodern Consumer Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.