Utvidet returrett til 31. januar 2024

Preaching and the Thirty-Second Commerical

- Lessons from Advertising for the Pulpit

Om Preaching and the Thirty-Second Commerical

Believing that preaching can benefit from advertising's laser focus on how to make its message stick, O. Wesley Allen, Jr. (a preaching professor) and Carrie La Ferle (a professor of advertising) have written this first-of-its-kind book on what preachers can learn from advertising.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780664265441
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 185
  • Utgitt:
  • 1. juni 2021
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. november 2024

Beskrivelse av Preaching and the Thirty-Second Commerical

Believing that preaching can benefit from advertising's laser focus on how to make its message stick, O. Wesley Allen, Jr. (a preaching professor) and Carrie La Ferle (a professor of advertising) have written this first-of-its-kind book on what preachers can learn from advertising.

Brukervurderinger av Preaching and the Thirty-Second Commerical



Finn lignende bøker
Boken Preaching and the Thirty-Second Commerical finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.