Norges billigste bøker

Principles of Marketing

- A Value-Based Approach

Om Principles of Marketing

An engaging, introductory textbook designed to help students develop an understanding of the basic principles of marketing and how they can be applied in practical settings to create superior value for customers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230392700
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 428
  • Utgitt:
  • 19. november 2013
  • Dimensjoner:
  • 244x192x22 mm.
  • Vekt:
  • 824 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. september 2025

Beskrivelse av Principles of Marketing

An engaging, introductory textbook designed to help students develop an understanding of the basic principles of marketing and how they can be applied in practical settings to create superior value for customers.

Brukervurderinger av Principles of Marketing



Finn lignende bøker
Boken Principles of Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.