Utvidet returrett til 31. januar 2025

Principles of Marketing

Om Principles of Marketing

An introduction to marketing from a European perspective, this work explains the fundamental concepts and theories of marketing and demonstrates their application through a wealth of examples, case studies and vignettes. It offers a media package including an online interactive study guide, a video lounge, integrated video case studies and more.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780273695592
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 1296
  • Utgitt:
  • 3. august 2006
  • Utgave:
  • 4
  • Dimensjoner:
  • 266x198x54 mm.
  • Vekt:
  • 2300 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Principles of Marketing

An introduction to marketing from a European perspective, this work explains the fundamental concepts and theories of marketing and demonstrates their application through a wealth of examples, case studies and vignettes. It offers a media package including an online interactive study guide, a video lounge, integrated video case studies and more.

Brukervurderinger av Principles of Marketing



Finn lignende bøker
Boken Principles of Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.