Utvidet returrett til 31. januar 2025

Principles of Marketology, Volume 2

- Practice

Om Principles of Marketology, Volume 2

Principles of Marketology, Volume 2 focuses on the practical aspect and demonstrates the applications of marketology referring to market orientation, internal marketing, business, market and competitive analysis concepts and techniques.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349720804
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 703
  • Utgitt:
  • 20. mars 2019
  • Utgave:
  • 12017
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 1128 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Principles of Marketology, Volume 2

Principles of Marketology, Volume 2 focuses on the practical aspect and demonstrates the applications of marketology referring to market orientation, internal marketing, business, market and competitive analysis concepts and techniques.

Brukervurderinger av Principles of Marketology, Volume 2



Finn lignende bøker
Boken Principles of Marketology, Volume 2 finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.