Utvidet returrett til 31. januar 2025

Principles of Services Marketing

Om Principles of Services Marketing

Develops an indispensable framework for understanding services, their effective marketing and how this drives value creation. This book reflects the importance of marketing for public services and not-for-profit organizations. It includes chapters on service systems and the experiential aspects of service consumption.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780077152345
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 554
  • Utgitt:
  • 16. januar 2014
  • Utgave:
  • 7
  • Dimensjoner:
  • 194x262x21 mm.
  • Vekt:
  • 972 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Principles of Services Marketing

Develops an indispensable framework for understanding services, their effective marketing and how this drives value creation. This book reflects the importance of marketing for public services and not-for-profit organizations. It includes chapters on service systems and the experiential aspects of service consumption.

Brukervurderinger av Principles of Services Marketing



Finn lignende bøker
Boken Principles of Services Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.