Utvidet returrett til 31. januar 2025

Process Management for the Extended Enterprise

- Organizational and ICT Networks

Om Process Management for the Extended Enterprise

Process Management, with its key concepts of internal customer and process ownership, is becoming one of the most important competitive weapons for firms and can determine a strategic change in the way business is carried out (Business Process Reengineering - B.P.R.).

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642620829
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 273
  • Utgitt:
  • 30. august 2012
  • Utgave:
  • 12004
  • Dimensjoner:
  • 155x235x15 mm.
  • Vekt:
  • 444 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Process Management for the Extended Enterprise

Process Management, with its key concepts of internal customer and process ownership, is becoming one of the most important competitive weapons for firms and can determine a strategic change in the way business is carried out (Business Process Reengineering - B.P.R.).

Brukervurderinger av Process Management for the Extended Enterprise



Finn lignende bøker
Boken Process Management for the Extended Enterprise finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.