Utvidet returrett til 31. januar 2025

Promoting Monopoly

- AT&T and the Politics of Public Relations, 1876-1941

Om Promoting Monopoly

This book analyzes the development of public relations at AT&T, starting with a previously forgotten publicist, William A. Hovey, and including James D. Ellsworth and Arthur W. Page, who worked with other Bell executives to create a company where public relations permeated almost every aspect of work.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781433147333
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 234
  • Utgitt:
  • 11. juni 2020
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 150x225x0 mm.
  • Vekt:
  • 436 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Promoting Monopoly

This book analyzes the development of public relations at AT&T, starting with a previously forgotten publicist, William A. Hovey, and including James D. Ellsworth and Arthur W. Page, who worked with other Bell executives to create a company where public relations permeated almost every aspect of work.

Brukervurderinger av Promoting Monopoly



Finn lignende bøker
Boken Promoting Monopoly finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.