Norges billigste bøker

Protecting the Brand, Volume II

- Busting the Bootlegs

Om Protecting the Brand, Volume II

Showcases US states specific legal statues and examples related to legal approach to counterfeiting and grey market issues. The primary emphasis is to prove advice to US companies navigating the complex domestic legislation and provide a single source of reference for those tasked with intellectual property rights enforcement.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781637422069
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 416
  • Utgitt:
  • 30 April 2022
  • Dimensjoner:
  • 228x152x28 mm.
  • Vekt:
  • 646 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Protecting the Brand, Volume II

Showcases US states specific legal statues and examples related to legal approach to counterfeiting and grey market issues. The primary emphasis is to prove advice to US companies navigating the complex domestic legislation and provide a single source of reference for those tasked with intellectual property rights enforcement.

Brukervurderinger av Protecting the Brand, Volume II



Finn lignende bøker
Boken Protecting the Brand, Volume II finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.