Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Providing Quality to Customers

Part of a series which are a set of workbooks to accompany the flexible learning programme specifically designed and developed by the Institute of Leadership and Management (ILM) to support their Level 3 Certificate in First Line Management.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780080464206
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 112
  • Utgitt:
  • 19. april 2007
  • Utgave:
  • 5
  • Dimensjoner:
  • 210x297x6 mm.
  • Vekt:
  • 210 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Providing Quality to Customers

Part of a series which are a set of workbooks to accompany the flexible learning programme specifically designed and developed by the Institute of Leadership and Management (ILM) to support their Level 3 Certificate in First Line Management.

Brukervurderinger av Providing Quality to Customers



Finn lignende bøker
Boken Providing Quality to Customers finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.