Utvidet returrett til 31. januar 2025

Psychology of Entertainment

Om Psychology of Entertainment

Promising to be the most comprehensive volume on entertainment, this book serves to define the area of study and provides a theoretical spin for future work in the area. Divided into basic parts, it deals with the fundamental mechanisms and processes involved in orienting to and selecting entertainment fare, as well as receiving and processing it.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805852387
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 476
  • Utgitt:
  • 24. februar 2006
  • Dimensjoner:
  • 182x254x27 mm.
  • Vekt:
  • 896 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Psychology of Entertainment

Promising to be the most comprehensive volume on entertainment, this book serves to define the area of study and provides a theoretical spin for future work in the area. Divided into basic parts, it deals with the fundamental mechanisms and processes involved in orienting to and selecting entertainment fare, as well as receiving and processing it.

Brukervurderinger av Psychology of Entertainment



Finn lignende bøker
Boken Psychology of Entertainment finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.