Utvidet returrett til 31. januar 2025

Public Relations, Branding and Authenticity

- Brand Communications in the Digital Age

Om Public Relations, Branding and Authenticity

Public Relations, Branding and Authenticity: Brand Communications in the Digital Age explores the role of PR and branding in society by considering the notion of authentic communications within the context of an emerging digital media environment.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367077655
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 186
  • Utgitt:
  • 5. februar 2020
  • Dimensjoner:
  • 242x224x12 mm.
  • Vekt:
  • 442 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Public Relations, Branding and Authenticity

Public Relations, Branding and Authenticity: Brand Communications in the Digital Age explores the role of PR and branding in society by considering the notion of authentic communications within the context of an emerging digital media environment.

Brukervurderinger av Public Relations, Branding and Authenticity



Finn lignende bøker
Boken Public Relations, Branding and Authenticity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.