Utvidet returrett til 31. januar 2024

Public Relations Theory II

Om Public Relations Theory II

Working from the position that public relations is a theoretically grounded and research based discipline with the potential to bring numerous areas of applied communication together, the authors have developed this volume to open up the public relations field to a variety of theories.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805833843
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 544
  • Utgitt:
  • 3. mars 2006
  • Dimensjoner:
  • 152x229x33 mm.
  • Vekt:
  • 1170 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 28. november 2024

Beskrivelse av Public Relations Theory II

Working from the position that public relations is a theoretically grounded and research based discipline with the potential to bring numerous areas of applied communication together, the authors have developed this volume to open up the public relations field to a variety of theories.

Brukervurderinger av Public Relations Theory II



Finn lignende bøker
Boken Public Relations Theory II finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.