Utvidet returrett til 31. januar 2025

Qualitative Research in Intelligence and Marketing

- The New Strategic Convergence

Om Qualitative Research in Intelligence and Marketing

Although competitive intelligence and contemporary marketing research evolved from different intellectual traditions, both are indebted to qualitative methods of research and analysis.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781567203660
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 264
  • Utgitt:
  • 30. oktober 2000
  • Dimensjoner:
  • 156x235x15 mm.
  • Vekt:
  • 595 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Qualitative Research in Intelligence and Marketing

Although competitive intelligence and contemporary marketing research evolved from different intellectual traditions, both are indebted to qualitative methods of research and analysis.

Brukervurderinger av Qualitative Research in Intelligence and Marketing



Finn lignende bøker
Boken Qualitative Research in Intelligence and Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.