Utvidet returrett til 31. januar 2025

(Re-)Imagining New Media

- Techno-Imaginaries around 2000 and the case of "Piazza virtuale" (1992)

Om (Re-)Imagining New Media

The late 20th century was a formative phase in the history of digital media culture. The focus is on the works of the media artist group Van Gogh-TV, especially the historically very important interactive television project "Piazza virtuale" (1992).

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783658328986
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 170
  • Utgitt:
  • 1. juni 2021
  • Utgave:
  • 12021
  • Dimensjoner:
  • 208x147x14 mm.
  • Vekt:
  • 246 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av (Re-)Imagining New Media

The late 20th century was a formative phase in the history of digital media culture. The focus is on the works of the media artist group Van Gogh-TV, especially the historically very important interactive television project "Piazza virtuale" (1992).

Brukervurderinger av (Re-)Imagining New Media



Finn lignende bøker
Boken (Re-)Imagining New Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.