Utvidet returrett til 31. januar 2025

Redefining Global Strategy

- Crossing Borders in A World Where Differences Still Matter

Om Redefining Global Strategy

Why do so many global strategies fail - despite companies' powerful brands and other border-crossing advantages? Seduced by market size, the illusion of a borderless, "flat" world, and the allure of similarities, firms launch one-size-fits-all strategies. The author explains that the cross-border differences are larger than we often assume.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781591398660
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 27. august 2007
  • Dimensjoner:
  • 168x241x25 mm.
  • Vekt:
  • 580 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Redefining Global Strategy

Why do so many global strategies fail - despite companies' powerful brands and other border-crossing advantages? Seduced by market size, the illusion of a borderless, "flat" world, and the allure of similarities, firms launch one-size-fits-all strategies. The author explains that the cross-border differences are larger than we often assume.

Brukervurderinger av Redefining Global Strategy



Finn lignende bøker
Boken Redefining Global Strategy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.