Utvidet returrett til 31. januar 2025

Relationship Marketing

- A Consumer Experience Approach

Om Relationship Marketing

Provides not only new insights into the subject but also offers readers a highly applied framework for exploring the contribution of relationship marketing to organisational performance.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781412931229
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 216
  • Utgitt:
  • 20. april 2010
  • Dimensjoner:
  • 242x170x12 mm.
  • Vekt:
  • 388 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Relationship Marketing

Provides not only new insights into the subject but also offers readers a highly applied framework for exploring the contribution of relationship marketing to organisational performance.

Brukervurderinger av Relationship Marketing



Finn lignende bøker
Boken Relationship Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.